Rock your Look!

vanHaren zet succesvolle samenwerking met Ellie Goulding voort.

Na de succesvolle lancering van haar eerste schoencollectie in het voorjaar, gaat de samenwerking van de Britse singer- songwriter Ellie Goulding verder met beste winkelketen vanHaren schoenen. De nieuwe herfst/winter collectie is vanaf 28 augustus verkrijgbaar in geselecteerde winkels en op vanharen.nl

De gloednieuwe collectie bestaat uit 40 nieuwe stijlen, die wederom Ellie’s signature look laten zien. De collectie bestaat uit elegante velvet hakken, stoere enkellaarsjes, veterboots, klassieke laarzen en extravagante overknee laarzen.

Felle kleuren, variërende materialen en texturen, gespen en echte rockstar studs. De collectie nodigt fans en klanten uit “To rock your look!”, zo spreekt de tagline van de collectie dan ook voor zich.

De collectie volgt de voorjaarscollectie uit 2017 op, waar de zangeres kleurrijke espadrilles, sleehakken en elegante veterboots had geselecteerd. Deze collectie werd gelanceerd in het MC Motors in Dalston Oost-Londen in februari.

“Het is geweldig om de samenwerking met vanHaren voort te zetten en de kans te krijgen een nieuw element van mijn persoonlijke stijl te laten zien in deze herfst/ winter collectie”, Ellie Goulding.

BekendefotograafLouieBankiswederomverantwoordelijk voorhetbeeldmateriaalvandecampagne.Debijbehorende tv-commercial is geregisseerd door Emil Nava, bekend van zijn werk met Rihanna, Selena Gomez, Calvin Harris en Ed Sheeran’s videoclips. De commercial geeft ons een glimp van het leven van de popster backstage op tournee. Ellie werd gevolgd tijdens haar soundcheck voor de show, op het podium en achter de schermen in haar kleedkamer.

De nieuwe “Ellie Goulding for vanHaren” collectie is vanaf 28 augustus 2017 te koop in geselecteerde winkels en online op vanharen.nl.