Artikel drucken
van haren Logo

vanHaren #Crush the street campagne

Neem 5 super influencers, een topmodel die een nieuwe passie achter de camera heeft ontdekt, dé Mix & Match stylist bij uitstek en een high street schoenen favoriet. vanHaren maakt een mode statement met de nieuwste #Crush the street campagne die 7 maart van start gaat.

Influencer campaign SS’18

Niemand minder dan Kim Feenstra schoot de nu al spraakmakende campagne shoot van de bekende schoenenmagnaat die naast deze celeb fotograaf ook nog koos voor styling ster Danie Bles. De modellen zijn ons zeker ook niet onbekend. Op de foto’s schitteren Nanne Meijer, Nienke Plas, Nicky Opheij en Kim Kötter & Jaap Reesema.

High Street én Fashion Foward

“Met deze #Crush the street campagne maken we een statement: fashion tegen de allerbeste prijs- kwaliteitverhouding. vanHaren wil met deze campagne de harten van nog meer Nederlanders veroveren”, aldus vanHaren directeur Krein Bons. vanHaren bewijst met deze campagne zeker niet onder te doen tussen de andere high street labels.

Een influencer crew? Een top stylist? Een celeb fotograaf? Dé meest fashion forward trends van het voorjaar? Ja. Met vanHaren #Crush je the street in 2018.