Wehkamp.nl gaat haar schoenenassortiment vergroten door de schoenencollectie van vanHaren aan haar online warenhuis toe te voegen. wehkamp.nl en vanHaren zijn hiervoor een online samenwerking aangegaan op strategisch niveau. Vanaf vandaag zijn ruim 500 verschillende modellen uit het vanHaren-assortiment online op wehkamp.nl te vinden.

Met het toevoegen van de collectie van vanHaren aan de reeds bestaande collectie, heeft wehkamp.nl een compleet assortiment schoenen in de volle breedte voor dames, heren en kinderen. Van zeer economisch tot hoogwaardige luxe, van hoog modisch tot functioneel.

vanHaren is met 143 filialen een leidende formule in de schoenenbranche in Nederland. “We willen met deze samenwerking meer inspelen op de behoeften van de klant door overal aanwezig te zijn, daarnaast sluiten de doelgroepen van wehkamp.nl en vanHaren uitstekend op elkaar aan”, aldus de directie van vanHaren.

vanHaren

Met een omzettoename van 7,5 procent tot 132,6 miljoen euro in 2012, nu 143 filialen en een online shop is vanHaren niet alleen een van de grootste, maar tevens een van de meest succesvolle schoenenretailers in Nederland. vanHaren behoort tot de Deichmann-groep met hoofdvestiging in Essen (Duitsland). Het familiebedrijf is de grootste schoenenretailer van Europa en is vertegenwoordigd in 22 Europese landen en in de VS. De groepsomzet van de onderneming bedroeg in 2012 4,5 miljard euro (netto 3,9 miljard euro). De groep onderhield in 2012 in totaal 3.325 filialen en verkocht 165 miljoen paar schoenen.

wehkamp.nl

Wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 122 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, – Huis, Tuin & Do It Yourself, – Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, – Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.
Voor meer informatie: www.rfshollandholding.com