vanHaren is wederom gekozen tot ‘Beste winkelketen 2014’ in de categorie Schoenen. Consumenten beoordeelden hun favoriete winkelketens op de negen belangrijkste koopaspecten, waaronder prijs en klantvriendelijk en deskundig personeel. Deze prijs is 15 september uitgereikt bij ABN AMRO te Amsterdam.

vanHaren scoort een 8,3 op prijsniveau.

‘Beste Winkelketen van Nederland’ is het grootste consumentenonderzoek van Nederland, waaraan 275.000 consumenten ruim 400 retailers hebben beoordeeld. vanHaren scoort met een 8,3 op prijsniveau als één van de hoogste van de beoordeelde retailers. Ook haar medewerkers worden met een 8,1 gewaardeerd. “Dit jaar heeft de consument wederom zijn waardering uitgesproken voor vanHaren op het gebied van prijs, service en assortiment. Als je medewerkers hart voor product en klanten hebben, bieden ze de juiste aandacht en service en komen mensen terug. Het hebben van een retailhart en plezier in het werk zijn dus ontzettend belangrijk. Succes zit naast het product vooral in de medewerkers. Wij zijn hier dus heel erg trots op!”, aldus de vanHaren directie Krein Bons en Joost van Disseldorp.

vanHaren is met 143 filialen en een online shop een leidende formule in de schoenenbranche in Nederland. Het assortiment van vanHaren bestaat uit een groot aanbod van betaalbare trendy en kwalitatief goede schoenen voor het hele gezin. Naast een grote keuze aan dames-, heren- en kinderschoenen biedt vanHaren ook diverse sportschoenen, pantoffels, slippers, tassen en accessoires.

vanHaren behoort tot de Deichmann-groep met het hoofdkantoor in Essen (Duitsland), de grootste schoenenretailer zowel in Duitsland als in Europa. Deze is vertegenwoordigd in 23 Europese landen en in de VS.

Marketing & PR
Tel. +31 (0) 416 56 22 50